Kleinschalig en persoonlijk
Onze zorg- en dienstverlening is kleinschalig en persoonlijk. Zo kunnen we kwalitatief goede zorg op maat leveren. Kwaliteit van leven staat centraal. Samen stemmen we wensen en behoeften af, waarbij onze cliënten ook vertrouwen opbouwen in wat ze nog wel kunnen.
Kwaliteitsplan 2019
In het kwaliteitsplan staat beschreven waar KleinGeluk mee bezig is en wat zij wenst te bereiken. Er staan concrete verbetermaatregelen in om uiteindelijk een betere kwaliteit van leven aan de cliënten te kunnen bieden.
Kwaliteitsverslag 2018-2019
Er is een kwaliteitsverslag voor 2018-2019 opgesteld. Het verslag gaat formeel over 2018, maar gezien de fusie per 1 juli 2018, lopen veel trajecten door in 2019. In het verslag staan de verantwoording en de stand van zaken ten aanzien van de gestelde verbetermaatregelen. Daarnaast staat vermeld hoe de kwaliteitsgelden zijn ingezet. Zo is er veel geïnvesteerd om de zorg en diensten bij de wensen van cliënten aan te laten sluiten.